Fredag...

...og jeg ser sånn ut:


Jakken er omtalt her. Kjolen har ikke kommet ennå.

Jeg utfordrer meg selv i dag, disse grønnfargene ville jeg normalt ikke brukt sammen for jeg synes ikke de matcher nok. Men resultatet ble et ok, litt laidback uttrykk.


Beklager ledningene på bildene, men vi maler stua så det er litt kaos hjemme.

Jakke og singlet fra H&M
Haremsbukse fra Cubus
Veske fra Louis Vuitton
Sko fra Coolway, kjøpt i Lucca, Italia


Dagens feel-good: Gå tidligere fra jobben for å dra til Hamar og se min eldste C på is for første gang siden forrige sesong!

Snakkes!
View Post

Torsdag...

...og jeg ser sånn ut:


Jeg liker hvordan remmene på skoene tar opp stripene på genseren.


Har en merkelig vane med å lene meg forover når jeg blir tatt bilde av. Uansett, kul detalj på skulderen.





Sommerfuglringen matcher applikasjonen.

Jakke, jeans og ring fra H&M
Genser og sko fra Zara
Veske Bayswater fra Mulberry


Dagens feel-good: Rød leppestift kan redde dagen, min er Chanel Rouge Coco, nr 19 Gabrielle.

Snakkes!
View Post

Onsdag...

...og jeg ser sånn ut.




Jakke og body fra Gina Tricot
City shorts og solbriller fra H&M
Veske fra Mulberry, en Bayswater.


Takker min yngste C som trådde til som fotograf, derav fokusering og mangel på helbilde :-)

Snakkes!
View Post

Tirsdag..

..og jeg ser sånn ut:


Jeg har fortsatt litt farge på bena etter sommerferien, og synes brunt er lekkert til solbrun hud. Selv om antrekket er enkelt, får jeg litt 40-talls følelse av det.


Har du sett makan til "pose"?


Et av mine favoritt-armbånd, ja det er ET armbånd...

Skjortekjole fra H&M
Belte fra et eller annet sted
Sko fra Bianco (sikkert 5 år gamle)
Veske fra asos.com
Armbånd fra H&M
Solbriller fra Ray Ban


Dagens feel-good: Første episode i ny sesong av
Gray`s Anatomy.

Snakkes!
View Post

Mandag...

...og jeg så sånn ut i dag:


Kjolen er et nr for stor, men jeg falt for fargen og snittet, så den ble med hjem fra Italia uansett. Noen ganger er det helt greit litt romslige klær, synes jeg.


Kjole fra Stefanel
Sko fra Blanco
Veske fra Daniel Ray
Solbriller fra Dior


Dagens feel-good: Morgentime hos min fantastiske osteopat!

Snakkes!
View Post

Dagens outfit!

Jeg liker bøker, jeg liker å blogge og jeg elsker mote, så denne boken måtte jeg bare kjøpe:


En festlig bok, absolutt leseverdig, den er nesten et lite oppslagsverk.


Ja, tenk å ha den tittelen på visittkortet...

Snakkes!
View Post

Sephora

Når jeg er i utlandet er jeg alltid innom Sephora, i tillegg til kjente merker til en rimeligere pris, har de mye artige produkter i egen range.

Sånn som denne:

Smink deg som en parisisk skjønnhet:


Det du trenger for å få stilen:


Trinn for trinn:


Tror ikke den blir mest brukt, men veldig morsom :-)

Jeg snappet også med meg et praktisk reisesett for negler:


Beklager at det ikke ble noen dagens fredag, som jeg lovet... Men i morgen er det ny uke og nye muligheter.

Dagens feel-good: Planlegging av neste ukes antrekk.
God søndag!

Snakkes!
View Post

Øyekrem

Jeg synes det er vanskelig å finne en bra øyekrem til dagbruk. Jeg opplever ofte at øyekremen blir "rullet av" når jeg tar på foundation. Jeg rasket med meg denne på flyplassen i Milano, og den er faktisk en av de bedre jeg har prøvd. Liker også at man ruller den på, litt mer hygienisk kanskje...? Uansett, denne bruker jeg på dagen nå.

Dagens feel-good: Det er fredag! Juhu!

En dagens kommer senere.

Snakkes!
View Post

En vanlig dag på kontoret...

...ser jeg ca sånn ut:


Skjørt fra Zara
Bluse fra Dorothy Perkins
Langt kjede og ring fra H&M
Veske fra asos.com
Sko fra Christian Louboutin



ELSKER, ELSKER, ELSKER DE!!!

Snakkes!
View Post
Next PostNyere innlegg Previous PostEldre innlegg Startsiden
BLOGGER TEMPLATES BY pipdig