..jeg løper videre til ishallen, ser jeg sånn ut:
Skinnjakka kommer, som jeg spådde, til å bli brukt mye med forskjellig variasjoner.
Leopard blir jeg aldri lei, og er hoppende glad for at det flotte mønsteret er tilbake i høst (med fare for å gjenta meg selv, love it!)
Jeg bruker stort sett dempede farger sammen med leopardprint, det skal ikke mye til før det blir tacky, og det vil vi jo ikke...?! Så til leopardtoppen i dag ble det sort skjørt.
Beltet henger visst litt på "skjeva" her, men poenget er at jeg foretrekker gull på tilbehøret når jeg bruker leopardprint. Så det så!
Jakke, topp og belte fra H&M
Skjørt - Madonna for H&M
Sko fra Din Sko
Solbriller fra John Richmond (mine favoritter om dagen)
Det har vært mye antrekk fra H&M i det siste...hm...må grave meg innover i garderoben...mener jeg har klær fra andre steder også....ja, temmelig sikker på det... ;-)
Vi snakkes!
View Post