Yellow and Black


Jeg vet jeg er på etterskudd med skinnshorts,


men bedre sent enn aldri er det noe som heter.
Nå skjønner jeg selvfølgelig ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt en tidligere...


Skikkelig kult høstplagg, ihvertfall!


Og nok en stor ring har jeg kjøpt, får visst ikke nok av de.

Shorts fra Lindex
Cardigan fra H&M
Topp - Stella McCartney for H&M
Ankelboots fra DNA

Vi snakkes!
View Post

Black and Jeans

Ettersom det var ganske så kjølig i dag morges ble min nye


poncho innviet.
Den måtte selvfølgelig av utover dagen og under hadde jeg dette:


Jeg liker virkelig det stillige nettet jeg vant her
Det er så mange år siden jeg brukte nett, at jeg hadde helt glemt hvor gull det egentlig er. Jeg har kun en liten, ubetydelig ting å utsette på nett, og det er at jeg savner den lille sidelommen jeg bruker til nøkler og mobil.


Jeg nekter å innse at det er høst og bruker fortsatt åpne sko. Jeg synes de røffe kliehælene i tre er kult til jeans.



Siden antrekket i dag var enkelt, spritet jeg det opp med armbånd og en stor ny ring. Jeg har ringen i off-white også, et godt kjøp.

Poncho fra H&M
Jeans fra Solid
Bluse fra Fransa
Sko fra Zara
Ring fra Shine
Armbånd fra "all over"
Nett fra Mulberry


Vi snakkes!






View Post

Blue and Gold

Beklager at jeg ikke har vært flink denne uken, men her er en dagens:


Konfirmasjon i dag ble feiret i dette antrekket.


Blått og gull er flott sammen


og jeg tar jo som vanlig helt av når det gjelder matching...


Jeg virkelig ELSKER disse øredobbene, bortsett fra at de har en lei tendens til å havne i maten når jeg bruker de i selskap... 


Fram med de herlige spisse skoene, jeg er så glad for at de er tilbake i motebildet. Jeg synes det er utrolig feminint med spisse sko.

Kjole fra Designers Remix - omtalt her
Belte & øredobber fra H&M
Strømpebukse fra en eller annen butikk i London
Sko fra Din Sko (mener jeg å huske...)
Veske - kostet meg en tier på loppemarked

Dagens feel-good: Bortsett fra en flott konfirmasjon for K, et par dasher Chanel no. 5 i håret.

Nå står planlegging av neste ukes antrekk på planen, slik den alltid gjør søndag ettermiddag.

Vi snakkes!
View Post

En tirsdag før...

..jeg løper videre til ishallen, ser jeg sånn ut:


Skinnjakka kommer, som jeg spådde, til å bli brukt mye med forskjellig variasjoner.


Leopard blir jeg aldri lei, og er hoppende glad for at det flotte mønsteret er tilbake i høst (med fare for å gjenta meg selv, love it!)


Jeg bruker stort sett dempede farger sammen med leopardprint, det skal ikke mye til før det blir tacky, og det vil vi jo ikke...?! Så til leopardtoppen i dag ble det sort skjørt.


Beltet henger visst litt på "skjeva" her, men poenget er at jeg foretrekker gull på tilbehøret når jeg bruker leopardprint. Så det så!

Jakke, topp og belte fra H&M
Skjørt - Madonna for H&M
Sko fra Din Sko
Solbriller fra John Richmond (mine favoritter om dagen)

Det har vært mye antrekk fra H&M i det siste...hm...må grave meg innover i garderoben...mener jeg har klær fra andre steder også....ja, temmelig sikker på det... ;-)

Vi snakkes!



View Post

En enkel mandag...

...kan gjerne se sånn ut:


En helt vanlig skjorte


blir litt mer styla med et belte i midjen. Ihvertfall hvis man velger en iøyenfallende farge.


Skinny jeans er alltid greit.
Ballerinasko? På jobb? Nei, jeg har ikke falt og slått hodet mitt, men bena mine trengte en dags pause fra hæler, men i morgen er det ny dag og nye muligheter. Følg med!

Belte fra et eller annet sted
Resten fra H&M

Jeg fikk en pakke i posten i dag med kjole, hatt og poncho. Den samme ponchoen som hele Norge (og resten av Skandinavia) går rundt i...og da kreves det litt mer til hvordan man skal bære den. Men jeg elsker en mote-utfordring og tar den på strak arm! Jeg har kjøpt den både i sort og kamel, men kamel kommer ikke før i oktober. Og ja, det er den fra H&M :-) 

Vi snakkes! 

View Post

En søndag i ishallen...

...kan man også se sånn ut:


Frem med et gammelt skinnskjørt og fjorårets ankelboots.


  Sort cardigan er et godt baseplagg uansett årstid.


Jeg liker hvordan formen på kjedet (nesten) tar opp


igjen mønsteret på verdens kuleste strømpebukse!

Skjørt, cardigan og kjeder fra H&M
Ankelboots fra DNA
Strømpebukse fra en eller annen butikk i London
Veske fra Louis Vuitton
Solbriller fra John Richmond

Dagens feel-good: Tre spennende hockey-kamper, ble 
3. plass på gutta, det er ikke så feel-good...

Nå skal jeg planlegge neste ukes antrekk.

Vi snakkes!
View Post

På en lørdagstur til Kløfta...


...kan man se sånn ut:


Resirkulasjon av sommerens strandkjole,


gjøres med 2 stk skjerf og en lang cardigan som holdes igjen av en tyllblomst-hårspenne.


Clutchen er en favoritt på dager man ikke trenger å ha med seg mer enn nødvendig,


God lørdag!

Kjole, skjerf og ring fra H&M
Cardigan fra Vila
Sko - Jimmy Choo for H&M
Solbriller fra John Richmond

Vi snakkes!

View Post

Fredag med hatt

Jeg kommer til og mer eller mindre bo i hatter denne høsten,


de styler opp nesten hvilket som helst antrekk.


En brå start på morgenen så antrekket er ikke mest gjennomtenkt,


men det ble helt ok allikevel. Jakken har jeg foreløpig kun brukt med jeans, men jeg har massevis av idèer i hodet mitt om andre sammensetninger.


Favorittsko og


favorittring reddet meg i dag :-)

Jeans, polo, jakke, ring og hatt fra H&M
Sko fra asos.com
Veske fra Louis Vuitton

Jeg skal gjøre meg klar for årets kick-off med hockey-mammaene, tror det blir litt 80-tallsinspirert antrekk på meg i kveld....ja....det tror jeg jammen....

Snakkes!
View Post

Torsdag i skinnbukse

Høsten har kommet for å bli og her er tanken bak dagens antrekk:


Oker er en deilig høstfarge.


Skinn er en stor trend i høst, derav min skinnbukse for


jeg kaster meg jo på det jeg kan av trender.


Leopard er alltid en vinner og spesielt denne høsten.
Peep-toe er bare et forsøk på å holde litt på sommerfølelsen.

Cardigan, tørkle og belte fra H&M
Singlet fra Modström
Bukse fra Zara
Sko fra DNA
Veske fra Daniel Ray
Solbriller fra John Richmond

Jeg har kun bad hair-days om dagen, beklager det, men nå blir det en tur til frisøren ganske snart og jeg tror jeg skal bli lysere, kanskje....

Snakkes!
View Post
Next PostNyere innlegg Previous PostEldre innlegg Startsiden
BLOGGER TEMPLATES BY pipdig